neděle 3. května 2015

Oddlužnění – insolvence

V současné době je oddlužení, neboli insolvence velmi častým jevem. Lidé se čím dál častěji ocitají v situaci, kdy mají takové dluhy, že nejsou schopni je splácet, i když se o to snaží. Do takovéto situace se nedostanou jen lidé, kteří přijdou o práci, a tak jim rychle vzniká v rodinném rozpočtu trhlina. Dostat se do této situace může každý, např. svým ledabylým přístupem či nezodpovědností. Časté jsou ovšem i případy, kdy je většina dluhů tvořena sankcemi za omylem neuhrazenou pohledávku.

Mojí prací a mým zájmem je, aby se můj klient nikdy do této situace nedostal. Ale jsou zkrátka životní situace, kdy není zbytí. Jsem velice rád, že se na mě obracíte v jakékoliv životní situaci. Že jsem od vás jako osoba dostal tu důvěru. Proto jsem se na toto téma zaměřil trochu více a zde na blogu zřídili malou pomoc těm, kteří se do této nemilé životní situace dostali. 
Jedná se o oddlužení dle insolventního zákona. Možnosti využití tohoto institutu jsou velmi široké, ale ne vždy se jedná o nejvhodnější řešení situace. Proto je potřeba tuto situaci řešit s odborníky. Našel jsem ty nejlepší, kteří u nás působí. Stačí jen vyplnit formulář ZDE a během pár chvil Vás kontaktuje odborník, který Vám poradí, jak dále postupovat a pomůže Vám s daným problémem. První konzultace s odborníkem je zcela ZDARMA, včetně osobní konzultace. Přístup je zcela profesionální.




Před tím, než se rozhodnete kontaktovat insolvenčního správce, je dobré vědět, co vlastně umožňuje rozhodnutí o insolvenci. Zde uvádím pár základních faktů:

  • Opětovné zapojení do života
  • Zastavení úroků z prodlení, poplatků a všech sankcí
  • Možnost uhradit pouze 30% svých dluhů
  • Dluh dlužník splácí po dobu 5 let, případně dojde k prodeji majetku
  • Po ukončení oddlužení je dlužník osvobozen od placení zbytků svých dluhů

Žádné komentáře:

Okomentovat